کلوديو براوو - رونالدو،چالش بزرگ ال کلاسيکو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کلوديو براوو - رونالدو،چالش بزرگ ال کلاسيکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کلوديو براوو - رونالدو،چالش بزرگ ال کلاسيکو

کلوديو براوو - رونالدو،چالش بزرگ ال کلاسيکو


بارسلونا و کلوديو براوو بدون گل خورده به رئال مادريد و کريستيانو رونالدويي رسيده اند که رکورد هاي گلزني را در اختيار خود دارند.


به گزارش "ورزش سه"، 8 بازی بدون گل خورده؛ بسته نگه داشتن دروازه بارسلونا پس از 720 دقیقه بازی، آمار دخشانی است که کلودیو براوو به ثبت رسانده است. او رکورد بهترین شروع یک دروازه بان را به نام خود در لالیگا ثبت کرده است؛ با این حال، او باید کریس رونالدو را در رسیدن به گل در ال کلاسیکوی شنبه آینده ناکام کند. کاری بسیار دشوار چه برای او و جه برای تمام دروازه بانان دنیا.

چالش بعدی او، رسیدن به رکورد گل نخوردن دو دروازه بان سابق بارسا یعنی "میگل رینا" و "ویکتور والدز" است. رینا هنوز رکورددار کلین شیت در تیم بارسلونا به حساب می آید. او در فصل 72-73 موفق شد تا 824 دقیقه، دروازه خود را بسته نگه دارد.

والدز نیز با محاسبه بازی هایش در لیگ قهرمانان، دارای رکورد 876 دقیقه کلین شیت است. براوو البته با رکورد کلین شیت در لالیگا فاصله بسیاری دارد. در فصل 90-91، "آبل رسینو"، دروازه بان اتلتیکو مادرید، رکورد جاودانه 1275 دقیقه گل نخوردن را از خود به جای گذاشت.

بازی بعدی بارسلونا در مقابل رئال مادرید خواهد بود. کریستیانو رونالدو با زدن 15 گل در 8 بازی، بزرگترین چالش فصل کلودیو براوو خواهد بود. بارسا و براوو بدون گل خورده به کریس رونالدو و رئال رسیده اند. آیا رکورد کلین شیت های براوو ادامه خواهد یافت؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.